Garantinis aptarnavimas
-
Visiems produktams, kuriuos mes parduodame, yra sukurtos garantinio ir pogarantinio aptarnavimo sistemos. Garantinį laikotarpį rasite prie prekės aprašymo (jeigu jo nerandate, kreipkitės nurodytais kontaktais). Tad pirkdami produktą čia, jūs galite būti ramūs - jei kažkas atsitiks jūsų voniai, dušo kabinai ar kitai vonios kambario prekei, neliksite vieni su savo problema. Dėl iškilusios problemos kreipkitės tiesiogiai į gamintojų serviso tarnybas. Jų kontaktus rasite jų internetiniuose puslapiuose (žr. meniu skiltį Gamintojai). Taip pat galite kreiptis į mus elektroniniu paštu, nurodytu skiltyje Kontaktai. Praktika parodė, jog problemos išsprendžiamos greičiau, jei visus gedimus, dūžius, gamyklinius brokus patvirtintumėte vizualiai (video įrašais, nuotraukomis).
Garantiniu laikotarpiu neišmeskite kasos pajamų kvito (jei atsiskaitėte grynais), prekių pristatymo važtaraščio bei prekės dokumentų, pateiktų kartu su preke.
Turite žinoti, kad dažnas prietaisas sulūžta ar netinkamai veikia dėl neteisingo sumontavimo, pajungimo. Tokiu atveju garantija netaikoma ir remontas bus mokamas. Todėl reikia naudotis tik profesionalių montuotojų, santechnikų paslaugomis. Mes rekomenduojame, kad gaminius montuotų pačių gamintojų serviso tarnybos. Taip pat bendradarbiaujame su kompanija "Vonių meistrai", kurioje dirbą profesionalūs darbuotojai.